Obsługa klienta

Warunki dostawy

Produkty wysyłamy w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Termin dostawy nie przekracza 2 dni roboczych od nadania przesyłki. W przypadku płatności przelewem produkty są wysyłane w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zapłaty na konto sklepu RTVpixelAGD.pl.
Jeżeli w momencie złożenia zamówienia przez klienta, sprzedawca nie dysponuje towarem, wtedy termin dostawy może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji kupujący jest niezwłocznie informowany o najbliższym możliwym terminie dostawy towaru.

Dostawa

  1. Dostawy zamówienia są realizowane w następujący sposób:
    1. Współpracujemy z firmą kurierską DHL, DB SCHENKER, Pocztex, która dostarcza przesyłki na terenie całej Polski.
    2. Zamówione towary można odebrać osobiście w Stałych Punktach Odbioru Osobistego, które są stacjonarnymi placówkami handlowymi RTVpixelAGD.pl.
  2. Po dodaniu produktów do koszyka, w części formularza dotyczącym sposobu dostarczenia towaru, zaznacz „Odbiór osobisty w punkcie wydań”. Po przyjęciu zamówienia wyślemy na Twój adres e-mail informację o jego realizacji z numerem transakcji. Decydując się na osobisty odbiór towaru, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wykonać przelew na konto bankowe sklepu przed odbiorem.
  3. Jeżeli wybierzesz płatność gotówką w Punkcie Odbioru Osobistego, proces realizacji zamówienia zostanie rozpoczęty natychmiast. Zamówione towary zostaną dostarczone do wybranego przez Ciebie Punktu Odbioru Osobistego.
  4. Jeżeli zdecydujesz się na płatność przelewem na konto bankowe sklepu, zamówiony towar zostanie zarezerwowany. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu następuje wysłanie towaru do wskazanego przez Ciebie Punktu Odbioru Osobistego.
  5. Nasz magazyn i Punkty Odbioru Osobistego znajdują się w różnych miejscach, dlatego odbiór przesyłki nie jest możliwy natychmiast po złożeniu zamówienia. Gdy towar zostanie przetransportowany do wybranego przez Ciebie Punktu Odbioru Osobistego, na Twój adres e-mail przyjdzie informacja o możliwość odbioru przesyłki.
  6. W Punkcie Odbioru Osobistego potrzebny będzie ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) i numer zamówienia, który został wcześniej przesłany w wiadomości e-mail. Jeśli płacisz gotówką przy odbiorze, zostaniesz poproszony o podanie danych identyfikujących - imię i nazwisko, numer zamówieni. Płatność należy uregulować w kasie w punkcie odbioru. Można płacić tylko gotówką. Kasa nie obsługuje kart płatniczych. W przypadku wcześniejszej płatności przelewem konieczne będzie okazanie dowodu tożsamości. Przesyłkę może odebrać w imieniu Zamawiającego inna osoba po okazaniu dowodu tożsamości, która została do odbioru upoważniona przez Zamawiającego.
  7. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od daty otrzymania informacji o dostarczeniu zamówionego towaru do Punktu Odbioru Osobistego. Przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu. Zamówienie zostaje anulowane.
  8. Zamówienia można odbierać pod wskazanym adresem Punktu Odbioru Osobistego RTVpixelAGD.pl: Pixel ul. Świderska 13a, 05-400 Otwock, pon - pt 10-18 sob 10-14

Koszty

Koszty dostawy różnią się w zależności od sposobu dostawy. Inny cennik obowiązuje w przypadku własnego transportu sklepu RTVpixelAGD.pl, a inny w przypadku firmy kurierskiej.

Poniżej przedstawiamy koszty dotyczące obu sposobów dostawy.

1. Firma kurierska

Koszt przesyłki kurierskiej jest zawsze podany na stronie sklepu przy każdym z produktów. Koszt zależy od wagi i rozmiarów przesyłki. Kurierzy mają obowiązek wniesienia przesyłek o wadze nie przekraczającej 30 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia paczek, których waga przekracza 30 kg. .

Polityka Prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest firma RTVpixelAGD.pl Maciej Sitek z siedzibą w Glinie, ul. Otwocka 4, 05-430 Glina, o numerze NIP: 532-171-69-92, o numerze REGON: 141397867
  2. Twoje dane osobowe są przetwarzane przez firmę RTVpixelAGD.pl Maciej Sitek, zwaną dalej Usługodawcą, zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004, Nr 100, poz.1024). Firma RTVpixelAGD.pl przestrzega również warunków Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną .(Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 , z późn. zm.). Więcej w Polityce Prywatności Polityka Prywatności

Gwarancja, zwroty i Reklamacje

Gwarancja

1. Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane w Sklepie Internetowym są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera.
2. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta.
3. Karty gwarancyjne, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Dokumentem uprawniającym do realizacji gwarancji jest faktura VAT, którą sklep wystawia zgodnie z danymi podanymi przy składaniu zamówienia, i wysyła w formie elektronicznej na maila.
4. Jeżeli zamówiony towar posiada wady lub jest niezgodny z faktycznym zamówieniem klienta, prosimy o kontakt przez formularz reklamacji zamieszczony na stronie sklepu RTVpixelAGD.pl. Nasi pracownicy odpowiedzą na Państwa zgłoszenie.
5. W przypadku reklamacji drobnych przedmiotów, należy je wysłać na adres punktu serwisowego producenta lub adres sklepu.
6. W przypadku reklamacji dużego sprzętu, obsługa serwisu producenta po otrzymaniu zgłoszenia ustala termin wizyty w domu klienta.
7. Gwarancja nie obejmuje:
• uszkodzeń mechanicznych, termicznych i chemicznych, a także celowego uszkodzenia sprzętu,
• uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania lub nieodpowiedniej konserwacji sprzętu.

Dodatkowo mamy w ofercie możliwość rozszerzenia gwarancji z EasyProtect na 1-3 lata. Więcej tutaj.

Możliwość zwrotu towaru

  1. Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nabywca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze sklepem RTVpixelAGD.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Nabywca zwraca produkt na własny koszt na adres wskazany przez sprzedawcę. Towar w stanie nienaruszonym należy zwrócić razem z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (pobierz formularz). Nabywca odpowiada za odpowiednie zabezpieczenie produktu na czas transportu.
  3. Po otrzymaniu przesyłki sprzedawca sprawdza stan zwróconego towaru oraz wystawia fakturę korygującą. Faktura korygująca jest wysyłana nabywcy, który jest zobowiązany do podpisania faktury i wpisania daty, a następnie do odesłania jej na adres sklepu lub drogą elektroniczną na reklamacje@rtvpixelagd.pl. Sklep dokonuje zwrotu na wskazane konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  4. Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje nabywcy w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że zwrotowi nie podlegają produkty wyposażane w dodatkowe właściwości lub sprowadzane na specjalne zamówienie nabywcy.
  5. Adres do zwrotu towarów: PIXEL Ul. Świderska 13a 05-400 Otwock 
  6. Reklamacje Jeżeli otrzymany towar nie jest zgodny ze złożonym zamówieniem lub posiada wady, prosimy o wypełnienie formularza. Równocześnie prosimy o dokładne sprawdzenie uszkodzonego sprzętu i opisanie występujących wad. Szczegółowy opis pozwoli na szybsze zdiagnozowanie problemu. Skontaktujemy się z Państwem pod wskazanymi danymi teleadresowymi w celu omówienia warunków reklamacji.

Jak złożyć zamówienie

Z myślą o klientach dokładamy wszelkich starań, aby czas składania zamówienia został skrócony do minimum, a cały proces był zrozumiały i przebiegał bez żadnych utrudnień. W punktach podanych poniżej przedstawiamy proces składania zamówień w naszym sklepie.
Krok 1 – Wybór produktów W naszym sklepie można szukać produktów przez przeglądanie kategorii i podkategorii. Trzeba tylko kliknąć w wybraną kategorię, aby pojawiły się zawarte w niej produkty. Zainstalowana jest również wygodna wyszukiwarka. Wystarczy wpisać nazwę lub symbol poszukiwanego produktu i wyświetli się lista dostępnego asortymentu. Produkty są opatrzone opisami ich właściwości. Przy każdym produkcie umieszczono ponadto informacje dotyczące kosztów dostawy i dostępności. Wybierz interesujący Cię produkt i naciśnij przycisk „Do koszyka”. Aby dodać kolejne produkty kliknij „Kontynuuj”.
Krok 2 – Zawartość koszyka Po dodaniu wybranych produktów przejdź do koszyka, klikając w „Twój koszyk”. W koszyku możesz sprawdzić, jakie produkty dodałeś. Możesz je jeszcze usunąć lub zmienić ilość zamawianych sztuk. Wszystkie czynności są wykonywane intuicyjnie, ponieważ panel obsługi jest bardzo czytelny. Przycisk „Przelicz” powoduje wyświetlenie kwoty do zapłaty.
Krok 3 – Złożenie zamówienia W celu złożenia zamówienia kliknij „Płacę”. Zostaniesz przeniesiony na podstronę, na której wyświetli się formularz, który należy wypełnić, aby sfinalizować zakupy. Wybierz formę dostawy i płatności. W formularzu zamówienia wypełnij wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdką, ponieważ bez tych danych zamówienie nie zostanie zrealizowane. Wypełnienie pozostałych pól jest nieobowiązkowe. Jeżeli podasz swój adres e-mail razem z hasłem, zostaniesz zarejestrowany na naszej stronie. Dzięki rejestracji masz dostęp do danych dotyczących zamówień, a ponadto nie musisz za każdym razem wypełniać formularza, aby dokonać zakupów. Klienci, którzy już wcześniej dokonali rejestracji pomijają wypełnienie formularza, aby złożyć zamówienie, muszą się po prostu zalogować. Na samym końcu sprawdź jeszcze raz wszystkie dane. Zatwierdź złożenie zamówienia, klikając „Wyślij”. Pracownik naszego sklepu skontaktuje się z Tobą przez e-mail lub telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia i zawarcia umowy.

Formy płatności

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, proponujemy kilka form płatności:

Przelew

W przypadku płatności przelewem prosimy o wykonanie przelewu na numer rachunku bankowego podany w regulaminie sklepu.
W tytule przelewu należy podać:
• numer zamówienia, np. „Zapłata za zamówienie 123”
• imię i nazwisko.
Przelew można wykonać w każdym banku i z każdego bankowego konta internetowego, a także przez Pocztę Polską. Zamówienie jest przekazywane do realizacji, gdy określona w e-mailu kwota wpłynie na konto sklepu RTVpixelAGD.pl.

Szybkie płatności z PayU

Korzystanie z PayU jest bezpieczną, a na dodatek szybką formą płatności. Kupujący ma do wyboru różne metody płatności. Klient może dokonać płatności przy pomocy przelewu elektronicznego - to płatność przelewem online, w której dane uzupełniane są automatycznie, a klient musi jedynie zatwierdzić przelew, lub za pomocą najpopularniejszych kart (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro). PayU zapewnia najwyższy standard zabezpieczeń. Każda transakcja jest chroniona, a dane szyfrowane i bezpiecznie przechowywane. Odbiorca czyli sklep RTVpixelAGD.pl otrzymuje potwierdzenie wykonania przelewu przez klienta zanim pieniądze faktycznie znajdą się na rachunku bankowym, dzięki czemu rozpoczęcie realizacji zamówienia jest możliwe od razu. Szybki przelew z PayU jest bezpłatny.

Gotówka

Za zamówiony towar można zapłacić gotówką, jeżeli zdecydujesz się na osobisty odbiór w Punkcie Odbioru Osobistego.

Płatność za pobraniem

Za zamówienie można zapłacić gotówką w momencie otrzymania przesyłki. Klient jest zobowiązany do przekazania Dostawcy kwoty pobrania, która obejmuje cenę zakupionego towaru i koszt dostarczenia. Maksymalna kwota, jaką może przyjąć Dostawca wynosi 5000 zł. W przypadku, gdy wartość zakupionego towaru przekracza 5000 zł, różnicę należy zapłacić przelewem na nasze konto bankowe. Kierowca nie ma obowiązku wydania reszty. Prosimy o przygotowanie odpowiedniej kwoty do zapłaty.

Sprzedaż ratalna

Oferujemy Państwu możliwość dokonania zakupów na raty. Po dodaniu produktów do koszyka wystarczy w formularzu zamówienia wybrać jedną z dwóch opcji ratalnych: eraty Santander.
Rozwiązania proponowane przez Santander Consumer Bank są wygodnym sposobem dokonywania zakupów w Internecie. Wiadomo, że nie każdy dysponuje kwotami niezbędnymi na zakup sprzętu, który w wielu przypadkach będzie służył wiele lat. Szczególnie, jeśli marzymy o sprzęcie zaawansowanym pod względem technologicznym. Natomiast możliwość rozłożenia tych kwot na raty powoduje, że obciążenie finansowe staje się o wiele mniejsze. Zamiast jednorazowego dużego wydatku można zdecydować się na raty rozłożone na określoną ilość miesięcy. Wybór opcji eraty Santander gwarantuje szybkie otrzymanie pożyczki. Proces składania wniosku o pożyczkę ratalną przebiega sprawnie, a my dokładamy wszelkich starań, aby cały proces był dla Państwa zrozumiały.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pożyczki ratalnej eraty Santander znajdują się w poniższych linkach:

Śledzenie stanu zamówienia i przesyłki

  1. W momencie dokonywania zakupów w naszym sklepie są Państwo proszeni o wypełnienie formularza, w którym między innymi należy podać adres e-mail. Adres e-mail umożliwia nam informowanie Państwa o stanie zamówienia od momentu rejestracji w naszym systemie do momentu otrzymania przesyłki. Na wskazany adres e-mail na bieżąco wysyłamy wiadomości o przebiegu transportu. Dostarczamy informacje dotyczące każdej istotnej zmiany w zamówieniu.
  2. Współpracujemy z firmą kurierską DHL przesyłki, które są dostarczane za jej pośrednictwem można śledzić również na stronie internetowej firmy. Aby sprawdzić stan przesyłki, należy wpisać we wskazane miejsce numer listu przewozowego przesyłki. Na stronie są dostępne również kontakty do przedstawicielstw firmy kurierskiej, które są niezbędne, aby uzgodnić szczegóły dotyczące dostawy przesyłki. .

Recykling zużytego sprzętu

  1. Sklep RTVpixelAGD.pl jest zobowiązany do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych od nabywców nowego sprzętu. Obowiązek dotyczy przyjęcia zużytego sprzętu w ilości nie większej niż ilość zakupionego przez klienta nowego sprzętu, a na dodatek wyłącznie zużytego sprzętu tego samego rodzaju, co sprzęt nowy (podstawa prawna: art. 37 i art.42 wymienionej powyżej ustawy).
  2. Sprzęt można dostarczyć osobiście do Punktów Odbioru.
  3. Jeżeli klient życzy sobie, aby sprzęt został odebrany ze wskazanego przez niego miejsca można zgłosić taką chęć w ramach projektu DECYDUJESZ.pl